lørdag 3. mars 2012

I lampemodus igjen

Hjemme hos oss har vi mange hvite papir eller tekstillamper

Denne er favoritten, kjøpt på Inside i Bergen for lenge siden



Her er min pimpede Ikea stålampe - en av mine favoritter også




Dette er nok signaturlampen min - den bruker jeg også i ikonet til bloggen min
Lampen er en orginal fra tidlig -80 tall - designet er svensk


Og så denne da - praktisk og veldig pen synes jeg
Rammen har plass til 42 glass - den finnes i flere størrelser, fra 12 glass
Lampen henger over langbordet i stua - dere ser papirlampen på veggen ved enden av bordet




Og i soverommet vårt henger en annen Ikea lampe
- som har fått selskap av en takplate fra Indiska
-totalt kostet lampen og takplaten under hundrelappen 



Ha en fin lørdagskveld ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone