fredag 2. september 2011

Filleryer med glamour

Jeg har veldig lyst på filleryer med glamour og en kirkestake i metall i høst - du finner bilder av begge deler på bloggen min i dag.

De venter på ønskelista mi mens jeg tenker ut hvor jeg kan ha plass til dem ..

På messa såg jeg filleryer og puter med glamour - laget av filleryer med innvevde sølvstriper
- er dere ikke enige i at det er veldig pent -  det er en kjempegod ide for alle dem som har tilgang til en vevstol ?

Vevstoler er forresten av og til mulig å få låne, som del av aktiviteter i lokale husflidslag... det skal jeg jammen undersøke

Her er en annen fillerye, også med sølv og gullfarger i - veldig lekkert, er dere ikke enige? Detter en kjempegod ide !!.
Jeg har laget filleryer engang - på min mors vevstol, som nå er pakket ned, men det er kanskje på tide å ta den frem igjen?...


Denne fine kopien av kirkestake såg jeg på messa i år - flere stands hadde variasjoner over denne modellen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone