lørdag 16. juli 2011

Pen og funksjonell lysekrone


Jeg falt for en pen og funksjonell lysekrone, med plass til 42 glass. 
Prisen for selve krona uten glass er ca kr 3500.
Jeg så den på et spisested i Stavanger og var kjempeglad da jeg fant den igjen hos Glassmagasinet hos Steen og Strøm i Oslo.
Den finnes også i en liten versjon med plass til ca 12 glass.  

  
Lampetten under er fra samme serie som lysekronen og stålampen som jeg har vist før. Alle lampene var opprinnelig gullfarget, jeg fikk dem rimelig på salg. To lamper ble malt hvitvasket og de to  lampettene ble malt i sølvfarge.
  


1 kommentar:

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone