tirsdag 12. juli 2011

Kikk innom min "Jeg selger" side i bloggen..

Rusten pynt er veldig sjarmerende
- disse produktene kommer for salg i nettbutikk jeg jobber med
- du kan også kjøpe dem via bloggen min - kikk innom "jeg selger" siden min - De kan kjøpes ved at du sender meg en e-post.
Postens rimeligste portosats kommer i tillegg.





Den koselige kua koster kr 39 - den er ca 15 cm lang og 8 cm høy.

Stakittgjerdet er samme størrelse som kua og koster kr 29

Eikebladet er 15 cm langt og 10 cm bredt og koster kr 29


Englevingen er 15 cm lang og 10 cm bred og koster kr 39

Englevingen er 15 cm lang og 10 cm bred og koster kr 39


Hjertene er 7 cm høye og ca 4 cm brede og koster kr 9 pr stk

Fuglen er ca 15 cm lang og 7 cm høy og koster kr 29

De små eikebladene er 8 cm lange og 5 cm brede og koster kr 15 per stk

De søte små blikkfuglene er ca 4 cm lange og 2 cm høye og koster kr 5 per stk

Hanen er ca 10 x 10 cm og koster kr 29


Litt større hane m/ utbrettbar vinge, ca 15 x 10 cm - prisen er kr 29 

Sjiraff - 15 x 8 cm - koster kr 29

Nydelig krans som kan bøyes til en krone - 15 x 2 cm - pris kr 29


Hus med åpen dør og vinduer, hengbart, 10 x 7 cm - pris kr 29
Eikeblad 7 x 7 cm og koster kr 15 per stk

Pose med 48 stk små rustne bjeller - pris kr 35. Litt større bjeller kr 2 per stk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone