søndag 1. desember 2013

Kobbertrend møter natur forts

Kobbertrenden har nådd meg også, iallefall litt.

Har malt greina i drivved med den nye metallmalinga fra Jotun - i kobberfarge.
 
Det ble riktig så vakkert, synes jeg !



Sengeteppe og gardiner har fulgt med fra leiligheten i Oslo



Fjærlampen EOS og de cremefargede metall lampene er nye tilskudd til interiøret


Lampene fant jeg hos "Forandring fryder - på landet"
hos Siri på Gyland


Kobberfargede grener tegner seg tydelig mot lyse vegger
 

Lyse Ghost stoler fra Kartell har flyttet med fra Oslo


Det er spennende og artig å innrede nytt interiør :-)

Jeg ble godt fornøyd med sluttresultatet!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone