torsdag 16. juni 2011

Nostalgien tar meg...

Nostalgien tar meg stadig vekk - her vist gjennom bilder fra en utstilling jeg deltok i, kalt "Nostalgia" i foreningen Kreativiteten, som holder hus i ei gammel sjøbu i kystbyen Florø
- et besøk innom sommerutsalget der et et "must" - de har mye fint håndlaget tilbehør til interiøret...


Jeg har lånt ideen med å henge babytrøyer på englehenger fra denne utstillingen, som dere kan se under innlegget "Syrommet mitt"


Jeg er så heldig å eie tante Lauras brudekjole, den er håndsydd i ferskenfarget
silkestoff.
Har du vakre gamle klær å stille ut er det enkelt å få til et glamourøst uttrykk i interiøret..


Denne babytrøyen ser nesten ut som den lever sitt eget liv og vil fly avsted på englevingene sine - den er bare aldeles nusselig...


På et gammelt fotografi ville den sett slik ut....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone